Thursday 15 October 2009

C.R.A.F.T. challenge 21


This weeks C.R.A.F.T. challenge theme is a recipe: 1 RIBBON, 2 BUTTONS, 3 PAPERS.
We have as our sponsors this week Williow designs. I have used the Willow designs Christmas owl. The owl is fantastic!
-------------------------------------
W tym tygodniu w C.R.A.F.T. prosimy Was o zrobienie projektu według przepisu: 1 TASIEMKA, 2 GUZIKI, 3 PAPIERY. Sponsorem nagrody jest
Williow designs. Sówka, która jest na mojej kartce, to jedna z digi pieczątek, które można wygrać!

Zaczęło się szaleństwo świątecznej kartki itd. Nawet w TESCO na półkach stoją już bałwanki z czekolady. Dla mnie to jednak troszkę za wcześnie. Nie mówiąc już o tym, że Święta w tym roku spędzam tylko z psami bo mój TŻ ma długi dyżur w szpitalu. Prawie zawsze spędza dyżur w domu bo na salach jest spokojnie, ale w Boże Narodzenie zawsze się coś dzieje więc marne szanse na spokojne, rodzinne święta. Dlatego też nie mam zamiaru wariować z przygotowaniami.
To już drugie z kolei święta nie świąteczne. W zeszłym roku dzień przed Wigilią siedziałam w samolocie do Londynu, a Wigilię spędziliśmy w hotelu pod Berlinem :P

11 comments:

  1. ale zajebiaszcza sowa SUperancka ( czy to stempel ??? czr rysowałaś ??)U mnie w Krakowie od wczoraj lezy śnieg , mam nadzieję ,że u twojej mamy wszystko Ok bo strasznie wiało i lało a na morzu cofka była. Buziaczki Ewa

    ReplyDelete
  2. ps też mam te papiery super sa bo i we wzorki i gładkie będa fajnie sie uzupełniały.

    ReplyDelete
  3. A gorgeous card, the owl looks fab.
    Julie x

    ReplyDelete
  4. Great card Magda - super combination! x

    ReplyDelete
  5. Beautiful card, so bright and so cute!

    Sweet greetings,
    Saskia :)

    ReplyDelete
  6. I kolejna fajna kartka!
    Zajrzyj na mój blog, dobrze?

    ReplyDelete
  7. How sweet!! Love the owl peeking out of the stocking!! Beautiful work!!

    ReplyDelete
  8. Adorable card, really lovely papers. Anesha

    ReplyDelete
  9. Adorable card, love the owl peeking out of the stocking.
    luv
    Debby

    ReplyDelete
  10. Oh how cute Magda...love the owl! :) Bonnie x

    ReplyDelete