Sunday 19 December 2010

świąteczny recycling

Kawalek papieru, resztka koperty i gazety + farby i tusze + przeszycia i troche swiecidelek.

Wszystkie posty z ostatnich kilku dni publikuja sie z automatu. Teraz siedze w Birmingham na kursie i zapewne jestem przerazona iloscia i nazwami kosci, z ktorych jest zlozony czlowieczek ;) Do srody wlacznie mam zapelniony plan zajec a potem Swieta i wreszcie troche wolnego czasu! Jejeje...

EDIT: Nie byłam na kursie...Wczoraj spadło ponad 10cm śniegu, za oknem -12C rano, drogi śliskie, a autostrada nie wyglądała zachęcająco i bezpiecznie. Może jakoś dojechałabym do Birmingham (ok.35min autostradą od nas w normalny dzień = bez śniegu i lodu) ale powrót? Mgła, śnieg i mróz, to nie dla mnie.

5 comments:

  1. Ja już przechodziłam na studiach anatomię człowieka, dodatkowo musiałam po łacinie uczyć się kości żaby czy ptaka to był kosmos :) ja siedzę teraz w genetyce :) powodzenia w szkole, kartka jest świetna!

    ReplyDelete
  2. recyglinguj dalej, bo świetnie Ci to wychodzi :)
    Ps. powodzenia w nauce... ja podziwiam, bo pamięć mam dobrą ale krótką i w życiu bym tego co Ty musisz nie spamiętała :D

    ReplyDelete
  3. Madzia dasz radę!!!! kartka świetna ***

    ReplyDelete
  4. gorgeous!!!! Loving all the texture on this! Hugs Juls

    ReplyDelete