Friday 6 May 2011

ATC#39, MOO#1 + różności

Na Diabelskim Młynie dużo się dzieje...
Nie dość, że liftujemy, robimy opakowanie na prezent na Dzień Matki to jeszcze się wymieniamy! ;)
Jeszcze możecie zapisać się na wymiankę!

Na portalu Polki Scrapują również się dzieje.
W tym tygodniu temat wyzwania ATC to TAJEMNICZY OGRÓD.
Ostatnio kiepsko mi idą zmagania z małymi formami.
Nie jestem zadowolona z moich ATC.
Dla przełamania oporów zmierzyłam się z jeszcze mniejszą formą!
Po raz pierwszy zrobiłam MOO.
Po raz pierwszy wzięłam udział w wyzwaniu Craft Artwork, temat NIEBIESKI & RÓŻOWY
Dziś gorąc niesamowity.
Dobrze, że nie mam spraw na mieście i mogę spokojnie chłodzić się w pomieszczeniach ;)
Do jutra!


7 comments:

  1. BARDZO mi się podoba Twoje ATC- jest cudowne!!:) Nie wiem, czemu nie jesteś zadowolona- ja uwielbiam Twoje prace!!!!!

    MOO- fajne, pomysłowe i zabawne;)

    ReplyDelete
  2. gorgeous!!! I love your little toadstools!

    Hugs Juls

    ReplyDelete
  3. Ja tam jakoś nie widzę w Twoich pracach powodów do niezadowolenia. Tajemniczo-ogrodowe ATC bardzo mi się podoba,jest takie... inne;
    a ogrodowe tematy zawsze są mi bliskie :)
    Moo super, uwielbiam takie klimaty!

    ReplyDelete
  4. Ten ostatni komentarz to byłam ja, nieprzelogowana.

    ReplyDelete
  5. Atc jak zawsze wesolutkie, a MOO mnie rozbroiło:)

    ReplyDelete
  6. Nie marudź Madziu :) Super ATC i boskie MOO :D :*

    ReplyDelete